Thursday 6 June 2013

GEORGE LAGONG MENJALANI PEMBEDAHAN HATI!!

Sebagai seorang insan biasa yang punya hati dan perasaan, apakah anda tak terlintas untuk turut sama berkongsi segala kesulitan dan kesedihan yang dialami oleh saudara John Soon yang terus tabah menanti khabar berita isterinya yang masih hilang ke hari ini berikutan kejadian bot ekpress karam di Belaga.

Admin bangga dengan YB Liwan sebagai wakil rakyat belaga dan YB Wilson sebagai wakil rakyat parlimen Hulu Rajang. Kedua-dua YB turut sama bersama saudara John Soon menempuhi hari-hari yang amat mencabar dengan kehilangan orang yang tersayang. Syabas kepada kedua-dua YB yang begitu prihatin dan mempunyai hati nurani seorang manusia yang amat tinggi. Walaupun mangsa adalah berasal dari kawasan Pelagus, namun kalian tidak membataskan sifat kemanusiaan dengan memberi bantuan, nasihat moral kepada mangsa.

Sehingga ke detik ini YB George Lagong selaku wakil rakyat Pelagus tidak menjejakkan kaki ke lokasi dan menemui mangsa saudara John Soon yang masih kehilangan isteri tersayang. Apakah ini kerana YB George Lagong perlu melakukan pembedahan hati, yang ternyata beliau langsung tak mempunyai sifat seorang manusia. Manusia apakah YB George Lagong ini? Apakah nilai George Lagon lebih rendah tarafnya kalau dibandingkan dengan anjing? Anjing pun boleh menyayangi dan bersimpati dengan anjing yang lain, inikan pula George Lagong sebagai seorang manusia. Apakah perlu untuk menukarkan hati George Lagong dengan hati anjing supaya dia mampu turut merasa simpati terhadap mangsa.

Ingat George Lagong, kebahagian, kegembiraan kamu hari ini tak akan kekal lama! kerana Tuhan melaknati perbuatan kamu yang langsung tak menunjukan simpati kepada mangsa!

BERTAUBATLAH YB GEORGE LAGONG!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...