Saturday 1 June 2013

GEMPAR!! GEORGE LAGONG HILANG!

Heboh keadaan di pekan Kapit kini dengan berita YB George Lagong yang hilang berikutan kejadian bot ekpress malang yang karam di Belaga baru-baru ini. Dikhabarkan ramai penduduk Pelagus yang menaiki bot ekpress malang tersebut. Pada saat ini dan ketika ini ramai mangsa bot tersebut masih menunggu ketibaan, kemunculan YB George Lagong bagi membantu mangsa. Kemana hilangnya George Lagong di saat rakyat memerlukan dia? Dimanakah George Lagong bersembunyi di saat rakyat Pelagus memerlukannya? Dimanakah George Lagong yang dulu, yang berkata manis di bibir di saat memerlukan undi rakyat Pelagus?

GEORGE LAGONG HANYA PANDAI BERMAIN KATA-KATA MANIS DENGAN RAKYAT PELAGUS! DIA DATANG KEPADA RAKYAT DI SAAT DIA MEMERLUKAN UNDI RAKYAT PELAGUS TAPI DIA MENYEPI DAN MENGHILANG DI SAAT RAKYAT PELAGUS MEMERLUKAN DIA!



Ternyata hanya YB Wilson Ugak, YB Datuk Joseph Entulu dan YB Liwan Lagang yang bermurah hati dengan menghulurkan bantuan kepada mangsa bagi meringankan beban. Terima kasih YB-YB PRS yang bermurah hati dengan memberikan bantuan yang amat ditagihi oleh mangsa pada saat dan ketika ini. Bantuan tanpa mengira kawasan yang diwakili oleh YB-YB kalian adalah satu sumbangan yang tak ternilai kerana ini menunjukkan sifat perikemanusiaan yang amat tinggi. Nilai-nilai murni yang tersemat di dada tidak membataskan bantuan ketiga-tiga YB tersebut. Tahniah dan jutaan terima kasih admin ucapkan kepada ketiga-tiga YB yang sanggup memberi bantuan kepada mangsa dan mengorbankan masa Gawai bersama keluarga bagi meluangkan masa bersama mangsa dan turut rasa sedih bersama mangsa. Sesungguhnya, hanya Tuhan saja yang mampu membalas jasa baik YB.

GEORGE LAGONG! INI KALILAH! RAKYAT PELAGUS SUDAH MUAK DAN FAHAM DENGAN KATA-KATA MANIS MU GEORGE!! KAMU BUKANLAH SEORANG YB YANG DIDAMBAKAN OLEH RAKYAT PELAGUS! TERNYATA KAMU HANYA INDAH PADA KHABAR! TAPI BURUK ISI HATI!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...