Tuesday 4 June 2013

GEMPAR! MATA GEORGE LAGONG BUTA TERKENA GETAH PISNG!!!


Ternyata George Lagong masih dalam keadaan mabuk ketika dihubungi oleh pihak pemberita. Kenapalah rakyat Pelagus tak nampak bahawa George Lagong merupakan seorang yang dungu dan bodoh! Bukan saja dungu dan bodoh, dia juga buta sejarah politik Pelagus.

Denasti SNG sememangnya dah bertapak di Pelagus semenjak 20 tahun lepas sebelum denasti SNG di sambung oleh pemabuk George Lagong sendiri. Kenapa George Lagong tak mempertikaikan KEGAGALAN Datuk Sng dan Larry Sng yang menjajah Pelagus selama 20 tahun gagal membawa pembangunan di kawasan Pelagus? Tak payah kita memperkatakan untuk membuat jalan untuk menghubungkan Pelagus dan Kapit, sedangkan kerja-kerja penambahbaikan prasarana sekolah pun mereka GAGAL!


George Lagong, ke mana kamu menghilang semasa kejadian? Jangan berdolak-dalih seribu alasan! Jangan menghantar wakil ke kawasan kejadian kalau kamu seorang wakil rakyat yang prihatin terhadap rakyat. Jangan masa Pilihanraya saja muncul tapi menghilang semasa rakyat memerlukan kamu. YB Liwan dan YB Wilson Ugak sanggup turun ke lokasi dan melupakan suasana GAWAI kerana sikap prihatin terhadap rakyat walaupun majority mangsa adalah rakyat Pelagus! Inilah contoh wakil rakyat yang berjiwa rakyat tak bersempadan!

George Lagong kamu bukan pemimpin yang berjiwa rakyat! tapi kamu hanyalah seorang yang GILAKAN KUASA, PANGKAT DAN NAMA SAJA!!!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...