Wednesday 24 April 2013

YB LIWAN MELAWAT MARKAS PRS BELAGA


Hari ini Admin berkesempatan menjejakan kaki buat pertama kalinya di pekan Belaga bersama YB Liwan Lagang ADUN Belaga. Ketibaan YB Liwan di pekan Belaga disambut baik oleh penduduk setempat malahan peniaga-peniaga cina di pekan belaga turut menyambut kedatangan beliau. Selepas melawat sekitar pekan belaga YB Liwan meneruskan perjalanan ke markas pergerakan PRS belaga bagi mempersiapkan barisan hadapan PRS untuk mempertahankan P216 Hulu Rajang.

Ketibaan YB Liwan disambut dengan meriah sekali oleh penyokong kuat Barisan Nasional PRS. Dikesempatan itu juga, penyokong BN turut menyambut YB Liwan dengan mengadakan "Parap" (Main adat asal suku kaum Orang Ulu). Admin amat merasa terharu dengan sambutan yang sungguh luar biasa dari penyokong Belaga bagi memastikan mandat kepada BN untuk terus kekal di Putrajaya.

Turut hadir bersama Setiausaha politik kepada ketua menteri sarawak Angelyn Umih, Calon baru Hulu Rajang Encik Wilson Ugak Anak Kumbong dan pemuda pusat PRS Bit Surang.
.

1 comment:

  1. Hello bro,
    Bertuah sdr dpt berkunjung ke pekan Belaga.Terakhir saya ke Belaga mungkin 7/8 tahun yg lalu.Suasana nyaman n segar menyelubungi pekan Belaga.

    Kesetiakawanan di kalangan ahli n penyokong PRS perlu diperluaskan kpd rakan2 BN yg lain.Diharap parti2 komponen BN spt PBB n SUPP tampil memberi sokongan kpd calon BN.Selama ini penduduk Belaga menyokong BN.

    Tidak dinafikan terdpt segelitir kecil pengundi Belaga yg tidak bersama BN.Mereka terdiri drp individu yg mempunyai "vested interest",bahkan terdpt juga yg dah tiada tempat dlm BN.Maka mereka menyokong pembangkang yg bersedia menerima "political reject" asalkan mndpt sokongan.Mereka inilah juga akan meminta bantuan BN bila terdesak.Tiada prinsip.

    SWP adalah lubuk emas bagi kumpulan reject atau tidak berprinsip.Asal ada duit di situlah mereka berkerumun.Selesai PRU13 kering poket SWP maka lesap juga penyokong2nya.

    Berharap juga pengundi2 di Belaga n Balleh bijak memilih wakil mereka.Berilah sokongan anda spt sokongan yg anda curahkan kpd YB Liwan n bekas MP Hulu Rejang Dtk Billy.

    Undi kpd BN membawa pembangunan,
    Undi kpd SWP n PKR ..sia2.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...