Sunday 26 May 2013

SARAWAK WORKER PARTY DIBUBARKAN!


Hari ini mengumumkan bahawa mereka tidak menolak kemungkinan untuk menyertai Pakatan Rakyat. Apakah permainan yang dilakukan oleh SWP, apakah mereka tak penat dengan permainan memperbodohkan kaum Dayak? Sebelum PRU13 mereka memperkenalkan mereka adalah kawan BN tapi hari ini mereka memungkinkan akan menyertai Pakatan Rakyat.

Persoalannya sekarang, apakah Pakatan Rakyat akan menerima SWP berikutan parti SWP berteraskan parti keluarga SNG.

Sarawak Worker Party mengamalkan politik selamat dengan menyatakan kemungkinan akan menyertai Pakatan Rakyat setelah SWP di tolak oleh kaum Dayak dengan dasyat. Nampaknya, SWP akan dibubarkan tak lama lagi!

Admin percaya SWP tak akan mampu bertahan lama!

1 comment:

  1. SWP tidak dibubarkan.Larry dan exco2 SWP masih explore ke mana arah SWP.Terus bersendiri atau menyertai Pakatan?

    Senario politik akan pasti berubah jika SWP menyertai Pakatan.Sebagai komponen Pakatan SWP tentu sekali akan beruntung.Faedah2nya:1)Red Bean Army DAP akan turut berkempen utk SWP.2)Networking Pakatan yg luas akan memberi impak besar kpd SWP i.e penyokong2 pembangkang akan bersatu di bawah Pakatan.3)SWP akan menggunakan pendebat2 spt Kit Siang utk berkempen.4)Jentera2 politik Pakatan akan dikongsikan bersama SWP.4)SWP akan menggunakan manifesto yg sama.5)banyak lagi.SWP has nothing to lose but gain.

    This political scenario is without doubt will have an impact,negatively or positively,on BN Sarawak.

    PRS must rethink of its strategic plans.A unity among its members and supporters must be maintained at all cost.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...