Thursday 16 May 2013

PRS MENGADAKAN MESYUARAT TERGEMPAR!

 
Hari ini PRS mengadakan mesyuarat tergempar berikutan senarai nama kabinet baru yang diumumkan oleh YAB PM Dato Seri Najib kurang memuaskan hati. Menurut Presiden Parti Tan Sri Dr James Jemut Masing, sekurang-kurangnya Dato Seri Najib memberikan jawatan yang lebih penting dan setimpal dengan kejayaan PRS yang menyumbangkan 6 kerusi Parlimen kepada BN.

Semua ahli Majlis Tertinggi PRS dan ahli parlimen PRS sebulat suara supaya Dato Seri Najib mempertimbangkan pemohonan PRS. PRS bukan setakat berjaya mempertahankan 6 kerusi tetapi turut membaiki peratusan majoriti. PRS yang menyumbangkan 6 kerusi parlimen menjadikan PRS antara parti yang ke 4 terbesar dalam menentukan BN terus berkuasa di Putrajaya. Oleh yang demikian, adalah wajar sekiranya YAB Dato Seri Najib memperuntukan yang terbaik untuk PRS.

Difahamkan, PRS akan mengadakan perjumpaan dengan Dato Seri Najib dalam masa yang terdekat ini bagi meleraikan kecelaruan, melegakan rasa tak puas hati dan memperbetulkan apa yang salah.

Kepada YAB PM Dato Seri Najib, kita sokong pimpinan Dato Seri sebab itu kami berjuang habis-habisan semasa PRU13 dan terbukti SWP,PKR maupun Bebas kita tewaskan dengan majoriti sebaik yang mungkin.

Wahai YAB PM Dato Seri Najib 1Malaysia, Dengarlah, Pandanglah kami yang kerdil ini, Berilah kami jelingan yang bermakna supaya kami mampu melakukan yang terbaik untuk penyokong dan rakyat di kawasan kami. Mereka telah memberikan mandat yang besar buat MU wahai YAB PM Dato Seri Najib.

Berlakulah adil dan seadilnya yang mungkin kepada kami yang kerdil dan berjiwa besar ini. Nescaya, satu hari nanti kamilah antara yang terbaik untuk YAB PM Dato Seri Najib!

HIDUP PRS! HIDUP PRS!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...