Sunday 14 April 2013

MANIFESTO SARAWAK WORKER PARTY TAK MASUK AKAL

Baru-baru ini Sarawak Worker Party melancarkan Manifesto mereka. Manifesto yang dibentangkan oleh Presiden Sarawak Worker Party amat menjengkelkan.

Dalam "Manifesto" mereka menyebut akan membuat jalan yang menghubungkan Sibu ke Kapit dalam masa 5 Tahun. Apakah ini satu lagi pembohongan.


Dalam tinjauan Admin baru-baru ini, kerja-kerja membina jalan raya yang menghubungkan Kanowit dan Song kian giat dilaksanakan. Manifesto yang SWP bentangkan sebelum ini ternyata menipu dan cuba memutar-belit fakta bahawa mereka (SWP) akan membina jalan yang menghubungkan Sibu dan Kapit. Larry Sng dan bapanya Datuk Sng telah menjadi wakil rakyat di DUN Pelagus selama 20 Tahun dan kini disandang oleh pak cik Larry sendiri iaitu George Lagong. Di sepanjang pengelibatan mereka menjadi wakil rakyat di Pelagus, ternyata mereka tak melakukan apa-apa untuk penduduk di Pelagus tetapi disebaliknya mereka lebih mementingkan untuk memenuhkan poket mereka.



Sehinggalah pada 15 April 2011, YAB Perdana Menteri Dato Seri Najib mengumumkan peruntukan untuk membina Jalan yang menghubungkan Sibu dan Kapit. Kerja-kerja pembinaan sedang giat dilakukan.

TERNYATA MANIFESTO SARAWAK WORKER PARTY TAK BOLEH DI GUNA PAKAI.

KITA HARUS TOLAK SARAWAK WORKER PARTY DAN LARRY SNG!











No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...