Monday 7 January 2013

Pakatan Rakyat Yang Biadap !!!

Salam buat pembaca.

Admin saban hari semakin meluat dan rasa menyampah dengan kenyataan BODOH dari pemimpin maupun blogger banggang PR.

Baru2 ini, kita dikejutkan dengan artikle yang membuat rasa marah seluruh rakyat sarawak http://suarapakatanrakyat.com/2013/01/kanang-bukan-hero-sebenar/.

Apakah PR sememangnya mengagungkan komunis atau PR nie buta sejarah. Mari kita lihat petikan kata2 Mat Sabu (PAS) sebelum ini yang menggelar komunis adalah hero sebenar di Bukit Kepong.

Sebagai anak watan Sarawak saya mengecam sekeras-kerasnya artikle yang dikeluarkan oleh "Suara Pakatan Rakyat". Ternyata pakatan rakyat tak pernah menghargai setiap perjuangan parajurit negara yang mempertaruhkan nyawa demi kita untuk mengecapi keamanan seperti hari ini.

Kerajaan seharusnya mengenakan tindakan sekeras-kerasnya terhadap pemilik blog tersebut.Si pemilik blog tersebut layak untuk dilucutkan kewarganegaraan beliau. Kalau nak berpolitik pun biarlah bertempat.

Wahai rakyat Malaysia, PR bukanlah pembela rakyat tapi mereka adalah perosak keamanan negara sepertimana, mereka menimbulkan suasana kacau bilau semasa perhimpunan bersih yang tak bersih.

Tindakan PR sememangnya BIADAP !!!









No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...