Saturday 18 May 2013

SARAWAK WORKER PARTY NAK AJAR NAJIB


Siapa Munan John Andrew di mata Najib? Perlukah Najib mendengar apa yang diperkatakan oleh seorang Dayak seperti mu? Apakah sumbangan Sarawak Worker Party ke atas pembentukan kerajaan BN? Apakah Sarawak Worker Party sebahagian dari pakatan BN?

Di mana hak Sarawak Worker Party bersuara dan mengajar YAB Dato Seri Najib? Seluruh warga Dayak tak percaya pada setiap kata Sarawak Worker Party dan ini telah terbukti apabila Dayak tidak mengundi SWP di kesemua tempat Dayak yang diwakili oleh Parti Rakyat Sarawak.

Kepada Munan John Andrew, adakah kamu Dayak? Kamu hanyalah pengampu cina kapit Larry Sng!

3 comments:

  1. Kepada YB. Perdana Menteri Dato' Sri Haji Mohammad Najib bin Tun Haji Abdul Razak,

    Di sini saya ingin mengatakan bahawa BN kalah bukanlah koncern BN tak baik, khas nya MCA kerana kebanyakan Ahli MCA cabangan bawah, pemimpinnya sudah berjaya sombong dan tidak berkhimat dan ular, olih itu mengakibatkan ramai Malay, Cina dan India naik marah dan kalah PRU 13 teruk

    Contohnya yang saya tahu Pengerusi MCA GOMBAK YIP KUM FOOK dan Permuda MCA GOMBAK YIP JIUN HANN, mereka ular sampai wang Tokong pun berani telang dan halau Sami Buddha keluar dari tokong, orang ramai benci MCA.

    Apabila mereka tolong Donald Lim Siang Chai di Selayang, orang ramai salah sangka Donald Lim sama satu kaki……

    Sekira MCA cuba ingin memulit nama baik dan sokongan olih orang ramai semula, pemimpin seperti ini patut di kikis dengan bersih dalam parti, Kalau tidak sampai bila pun susah memulit semangat

    Sekian, Terima kasih

    ReplyDelete
  2. DATUK YIP KUM FOOK (MCA GOMBAK) GUNA POLITIK DALAM BUDDHIS KUIL
    KEPADA SESIAPA YANG BERKENAAN
    Teras Buddha Dhamma tidak ditujukan kepada penciptaan institusi politik yang baru dan mewujudkan perkiraan politik. Pada asasnya, ia bertujuan untuk mendekati masalah-masalah masyarakat dengan memulihkan individu yang membentuk masyarakat tersebut dan dengan mencadangkan beberapa prinsip am yang melalui mana masyarakat boleh dipandu ke arah kemanusiaan yang lebih besar, baik kebajikan ahli-ahlinya, dan perkongsian sumber yang lebih saksama.
    Sebaliknya, mungkin Datuk Yip Kum Fook bapa punnya Buddha kerana dia boleh memainkan politik kotor di dalam Kuil Buddha (SANMAK SAMBODHI) di No: 19-21 Jalan 38 Taman Desa Jaya, Kepong 52100 Kuala Lumpur, Malaysia. Jika Buddha hidup, Buddha akan menjerit kepada bapanya kerana pengetahuan yang sangat rendah ini. MENGAPA orang di bahawa Kuil Buddha adalah sangat bodoh untuk manusia yang digunakan oleh sesetengah pemimpin yang dipilih.
    Walau bagaimanapun, ini tidak bermakna bahawa penganut agama Buddha tidak boleh atau tidak harus terlibat dalam proses politik, yang merupakan realiti sosial. Kehidupan anggota masyarakat yang dibentuk oleh undang-undang dan peraturan, pengaturan ekonomi yang dibenarkan di dalam sesebuah negara, pengaturan keinstitusian, yang dipengaruhi oleh perkiraan politik masyarakat itu. Namun begitu, jika seorang penganut Buddha ingin terlibat dalam politik, beliau (Datuk Yip Kum Fook, MCA Gombak) tidak harus menyalahgunakan agama untuk mendapatkan kuasa politik, tidak baik bagi orang-orang yang telah melepaskan kehidupan duniawi untuk memimpin tulen, kehidupan beragama terlibat secara aktif dalam politik.
    BUDDHIST MAHA VIHARA
    Brickfields, KL.

    FORWARD BY SAMNAK SAMBODHI COMMITTEES, DESA JAYA, KEPONG, KL

    ReplyDelete
  3. Kepada seluruh rakyat Malaysia yang dihormati,

    Dengan hormatnya sini, Kami ingin memaklumkan bahawa YIP KUM FOOK(YIP KUM FOOK & ASSOCIATES) dan anaknya YIP JIUN HANN yang berjalan tugas sebagai lawyer di alamat : NO. 2A & 2B, 2ND FLOOR JALAN 53, DESA JAYA KEPONG 52100 KUALA LUMPUR & LOT 3.55, KOMPLEKS DESA BATU 8, JALAN KEPONG 52100 KUALA LUMPUR (YIP JIUN HANN & ASSOCIATES)

    Harap semua rakyat Malaysia mengambil perhatian dan jauhkan orang yang tersebut kerana jangan terkena tipu

    Mereka sangat jahat dan hatinya hitam(kejam), sanggup menipu wang wanita, merosak keluarga orang lain dan sendirinya memakan wang Temple, SAMNAK SAMBODHI BUDDHIST TEMPLE, NO: 19 JALAN 38 TAMAN DESA JAYA, KEPONG, KUALA LUMPUR, dan berpura-pura merepot ke polis resit hilang.........harap perhatian

    Sekian dimaklumkan,
    Terima Kasih

    SAMNAK SAMBODHI COMMITTEES
    KAMI HANTAR MESEJ INI SEBAB RAMAI ORANG KENA TIPU DAN PEMINTASAN DI KEPONG...HARAP ORANG RAMAI BERJAGA-JAGA DENGAN MEREKA TERSEBUT

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...